Garanciabővítés

Mi az a garanciabővítés?

A BTS vállalja, hogy a gyári garancián túl, annak lejárata után felárért extra garancia időt szolgáltat Ügyfeleinek.

Miért éri meg igénybevenni?

A gyári garancia időt a gyárak a termékeik élettartama alapján szabják meg, ezért eshet meg sokszor, hogy a garancia letelte után 1-2 héttel / hónappal megy tönkre az eszköz, amit aztán akár magas költségek árán kell megjavíttatni.

Pontosan mi történik, ha a garanciabővítés ideje alatt megy tönkre a termékem?

Amennyiben igényelte garanciabővítés szolgáltatásunkat, a BTS-nél jelezni kell a garanciaigényt. Mi futárt küldünk Önhöz, aki elhozza a terméket, majd annak javítása után vissza is küldjük azt. Amennyiben Ön háztól-házig garanciát is igényelt vásárláskor, a futárszolgálat díjmentes.

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

Ez terméktípusonként eltérő lehet, de a beérkezéstől számított maximum 10 munkanapon belül javítjuk és visszaküldjük a javított terméket az Ön részére.

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás ára komponensenként és időtartam szerint eltérő, valamint minden esetben a termék százalékarányos összege (kivéve PC-konfigurátor).
Az árazás az alábbiak szerint alakul:

+6 hónap garancia:
– Számítógépházak: 2,5%
– Merevlemezek, SSD: 8%
– Tápegységek: 10%
– Alaplapok, Memória, Videokártyák, Processzorok: 12%
– Felújított Számítógépek, Laptopok, Monitorok: 15%
– PC-Konfigurátorban összerakott gépek: fix. 10.000 Ft
– BTS Konfigurációk (előre összerakott gépek): Termékenként változó

+12 hónap garancia:
– Számítógépházak: 5%
– Merevlemezek, SSD: 10%
– Tápegységek: 12%
– Alaplapok, Memória, Videokártyák, Processzorok: 15%
– Felújított Számítógépek, Laptopok, Monitorok: 18%
– PC-Konfigurátorban összerakott gépek: fix. 20.000 Ft
– BTS Konfigurációk (előre összerakott gépek): Termékenként változó

Vissza